Dagens-listan

dagens frisyr:  nyssvaknat-ruffs hela dagen lång x)
dagens sminkning: gammal kajal sen igår haha ( fresh )
dagens klädsel: omatchande kläder X)
dagens händelse: pappa skulle inte sitta vid datorn med en gång när han kom hem :D
dagens planer: Morden i Midsummer & massa komedi ja-a
dagens vill ha: 10 000 bra låtar att lyssna på!
dagens saknad: Moa helt klart <3
dagens drog: fixa bilder i PS ;)
dagens tråkigaste: sämst självförtroende
dagens dricka: Vatten! (:

dagens köp:  inget.
dagens mat: ostmackor 8D

dagens mående:
jätteglad hela dagen lång (:
dagens ros går till:  Moa<3
dagens låt:
  Lady GaGa - Just Dance

Lady GaGa - Just Dance


& gissa vad jag ska göra nu? pärla massa fina pärlarmband ^^

Kommentarer
Postat av: koola moa

jag saknar dig med. jag saknar så mycket nu att jag smäller. gråter gör jag också. ångest. ble. jag vill ha dig nu, huhu.

2008-07-16 @ 23:30:54
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0