Du försvann alldeles för tidigt

Begravning idag. Det var så sjukt vackert!
Det var MINST 100 personer i kyrkan & kistan var en av dom finaste jag sett.
Killen som sjöng sjöng så vackert att min lilla röda ballong sprack om & om igen.
När han sjöng tears in heaven var jag tvungen att mota tillbaka tårarna. jag måste vara stark inför min syster. Jag har gett hjärt&lungfonden 500 kronor.  Känns bra. När killen sjöng som en bro över mörka vatten med sin röst som var sjukt lik elton johns så kollade jag åt Lovas håll, slöt mina ögon & tänkte på massa fina minnen & en eller två tårar trängde sig fram. jag vågade inte gråta mer..
Linda & jessica var så ledsna. Lova förstog inte så mycket. Mina morbröder grät, min bror, min mamma. alla var så ledsna. Jag kramade Sandra länge. Hon var så ledsen.
En nyckelpiga satt på min hand under hela begravningscermonin. röd & fin. han flög iväg såfort vi kom ut.

Gravnedsättningen var så fint. Den vackra vita kistan blandades så fint med den mörka jorden. Alla rosor, allt var så vackert & där kom en tår till. Jag kommer aldrig glömma denna dagen. En av dom värsta i mitt liv.

Middagen efteråt hölls i lundsbrunns kurort. Så fina lokaler & här började vi skratta. Vi hade det mysigt. vi var alla igenom dethär tillsammans. Det var härligt att få kontakt med sina kusiner igen. det har gått så lång tid. Skönt att vi kunde skratta få glömma allt som hänt för en stund. Jag kan fortfarande inte förstå att han är borta..

Tommy blev 35 år. Han gick bort så plötsligt. alldeles för tidigt & kvar är hans dotter Lova. Som han älskade mest av allt på hela denna jorden. Vi kommer alla sakna honom.  vila i frid <3


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Ja den är så vacker!

Usch för begravningar, börja nästan lipa när jag läste ditt inlägg. :(

2008-07-03 @ 20:25:54
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0