en fråga mitt i natten

Jag sitter här & funderar. & ju mer jag tänker & funderar ju ledsnare blir jag. jag ska ta och sova nu. Moa har varit världens bästa vän & suttit uppe med mig & lyssnat på allt jag behövt säga. Hon är en riktig vän och jag älskar hennes riktigt mycket. Hon är den enda som verkar vilja lyssna på mig. <3
frågan då ..
Vad tror ni alla händer efter döden?
Jag vill så gärna tro att man kommer till den platsen man älskade mest medans man var vid liv & man får vara där hur länge man vill & det finns inga bekymmer. Det är iaf så jag vill att det ska vara. men jag tror inte själv på vad jag säger.. men vad tror ni?

jag trodde aldrig det skulle vara så jobbigt att titta på en bild
jag saknar dig tommy! så jävla mycket så det finns inte!
kommer alltid älska dig & jag lovar att se efter lova åt dig
& jag hoppas verkligen att du är på ett bättre ställe.
Jag hoppas att du lämnar en plats åt mig, för sen kommer jag
och då kan vi lyssna på grym musik & prata om lova hela dagarna
och nätterna! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Joo, det var mys :)

Händer idag?

2008-07-04 @ 11:02:42
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

tack så nmycket av din kommentar om frågan om spöken, väldigt intressant, samma här, skulle verkligen kunna diskutera det i evighet

2008-07-04 @ 22:28:12
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Hihi, okej! Jag gillar vita mest :)

2008-07-04 @ 23:52:18
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0