Imorgon blire kalas!

Imorgon fyller pappa år. Det betyder kalas med massa gott & jag funderar på att baka muffins till han i present haha. hans alldeles egna muffins med fin glasyr & utan strössel som han vill ha det ^^ Men det kanske är för tråkig present? Har ni några förslag så berätta tack! :)

Sen måste jag bara säga två saker. nej tre! Hajen 3 är den sämsta film som någonsin gjorts och är så överdriven så man bara vill spy! Zach Braff ska hoppa av scrubs och det suger så hårt att jag nästan blir arg! OCH idag är det 2 filmer jag måste se på tv. Skeleton Key & House of the dead. - något bra? ja-a!


Kommentarer
Postat av: koola moa

dumma zach ): jag hatar sånt här. bababbaBAJS! <3

2008-07-19 @ 15:25:45
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0