Jag chansade & allt blev bra!

Idag har jag klippt luggen också. från snedlugg till rak lugg. jag tycker det blev jättebra! det får mitt ansikte att se lite mindre ut (: & det gillar vi. har fått små samtal här i natt också, alla jag känner är i Sundsvall & tittar på the ark. fuskigt! Men lilla söta moa har ringt mig 3 gånger så jag fått höra på underbaringarna. & då känns allt lite bättre. när man vet att någon av ens vänner tänker på en.

G O D  N A T T! <3

fotograferat lite också:



alla bilder redigerade & tagna av mig! ;)

Kommentarer
Postat av: therese

svar: haha naw vad sött ;) vad fin du blev i luggen . . önskar min lugg kunde växa lite fortare :(

2008-07-05 @ 14:32:57
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: koola moa

dddu det klart jag tänker på dig :D Jag tänkte på dig hela konserten vafasen :) hihi. du är bäst. du är bra på det där med foton marina, ruskigt bra :D puusuusssiilussss <3

2008-07-14 @ 14:54:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0