En liten lista

Jag känner att det första jag måste göra är en lista. inte bara eftersom jag är grymt uttråkad utan för att det är kul att tänka efter vad man verkligen gillar ^^

Favoritfärg: Oh, Rosa är nog den jag alldrig tröttnar på. Sen är det ju turkos, svart, vit & gul också ^^
Favoritcartoons: Svampbob helt klart! :D
Favoritanime: Tittar inte på anime, skatitta någon gång & se om jag gillar det.
Favoritfilmer: Det är så sjuukt många! Forrest Gump, Edward scissorhands, Bridget jones dagbok, the note book, den gröna milen, Pirates of the caribbean & typ flera 100 till x)
Favoritskådespelare: Johnny Depp, Tom Hanks, Will Smith, Bruce Willies etc.
Favoritskådespelerskor: Keira Knightley, Lindsay Lohan, Reese Witherspoon etc.
Favoritserier: Scrubs! :D <3
Favoritmat: Spagetti & köttfärssås! mums! ;D
Favoritdricka: Vatten & o'boy!
Favoritbloggar: Youwillneverwin, niotillfem, noparty, pussydoll, alexSky & många fler (:
Favoritcitat: Det krävs en idiot för att behålla vettet! / Ola Salo
Favoritkläder: Kjolar & allt med rosetter haha
Favoritbok: Pojken som kallades det & dom följande böckerna. rekomenderas starkt!
Favoritseriestrip: Nemi! <3
Favoritbil: Ferrari. ohyeS! <3
Favoritpersoner: Mina äkta vänner, min syster & alla som gör sjukt underbar musik som ispirerar!
Favorittjej: Min underbara syster <3
Favoritpojke: Frederic ^^ <3
Favoritsport: HATAR sport! haha
Favoritlåt: The show must go on - Queen
Favoritparfym: Alla som luktar gott helt enkelt ^^
Favoritsminkmärke: Inget särskilt .. men The body shop har ju väldigt bra utbud i väldoftande krämer etc. ^^
Favoritekanal: Ingen jag tycker om sådär speciellt
Favoritdjur: åh, jag älskar djur. kan inte välja ett speciellt men lite svag är jag för små kattungar ;)
Favoritställe: London! helt klart. Där ska jag bo en dag
Favoritglass: Italiensk choklad! (:
Favoritfrukt: Vattenmelon & hallon! ( som egentligen är bär men jag älskar det förmycket för att låta det gå onämnt )
Favoritblomma: hmm .. ingen aning faktiskt.
Favoritdag: Fredag eftermiddag då man slutat skolan & helgen precis börjat! ^^
Favorittid på dagen: Ingen aning!
Favoritårstid: Sommar! :D fast vår är riktigt mysigt också. & hösten. fina färger & allt. men abslout inte vintern!
Favoritbarn:haha, min systers barn antagligen ^^
Favoritsläkting: Min syster (:  Min kusin tommy. fast han gick bort nyligen .. men jag saknar honom jättemycket!
Favoritkroppsdel: Ingen. inte något är jag nöjd med! inte ens min ögonfärg.
Favoritspråk: Riktigt vacker brittisk engelska! ohh, då smälter jag.
Favoritord: kanske .. anatomisk. det låter fint på något sätt haha
Favoritkaraktärer (tecknat): Pumba, Tantor, svampbob, patrick sjöstjärna, king Julian & Melvin ^^
Favoritpizza: Bolognese. vilket innebär. köttfärs & lök. mmm. så sjukt gott! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0