London 29 april - 3 maj

Jag sitter här och bara tänker på alla underbara dagar med Sanna i London i våras. Camden, mys, shopping, flumm på hotellet & alla mysiga engelsmän. 


skönare bok får man leta efter. Sanna har köpt 2 som jag ska få peta på. kanske titta i :D

CAMDEN! vad kan man säga? Det ballaste alternativa stället på jorden!

Allt är så himla koolt & härlit' här.

jag älskade hur allt var på engelska. Det är det vackraste språket som finns.

Sanna gjorde i ordning sig i 2 timmar varje dag. Men jag hade kul bakom hennes rygg. shh!

Telefonkioskarna va det finaste på länge. I London ska jag bo.

Händerna i gatan var mysiga. speciellt brucans stora hander.

England har det godaste godiset någonsin. & nästa gång ska jag köpa med mig en hel bunt,

Stället har allvarligt den godaste pastan ever! ( kanske därför jag åt samma varje gång haha )

Säger inget mer än " KIKARE!! " HAHA <3

We Will Rock You musikalen. Det var så himla mys!

Efter musikalen. Jag & sanna flummade som aldrig haha. Sjöng högt & skämde ut oss.

Sen ristade vi in våra namn på hotellet. jag balla ur lite haha. men FTD!

Sista dagen bar det av med sightseeingbussen. Piccadilly cricus.

Big Ben. Vi missa precis klockslaget. men vacker det var den.

Tower Bridge. kändes ganska mäktigt ändå. haha

Hemma i sverige. Gick på Jepsons vernisage & han var så mysig & bra & snäll & allt! :D

& tillsist Turning Torso + en titt på vart alla arkare bor. men där ha ja inga bilder.

Hemfärden var värst. Så tomt & ensamt & allt! inget kul alls. Men domhär dagarna var några av dom bästa i mitt liv & vi måste snart gör det igen fast denna gången totaly aloooone! ;D

Kommentarer
Postat av: moaAaaAAAaaaaaaa

åååååååååååååå åk inte ensam, åk med mig nästa gång. thhiihihi. DU ÄR SÅ KOOOOOL JAG KRIVERAR <3

2008-07-20 @ 12:21:24
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var helt jävla fantastiskt. Du var helt jävla fantastisk. Vi var så fantastiska tillsammans. Allt var underbart! Jag längtar tillbaka..

Men snart får vi göra det igen - totally aaalone! :D (Nästa år?)

2008-07-23 @ 16:32:39
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: toamoa

jag blir glad av att kolla på dom där bilderna. dom är fina typ & jag vill vill vilLLLLL till england NU !

2008-07-27 @ 00:16:23
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0