Mina fem middagsgäster to dream of!

Om jag skulle få välja vilka kändisar jag ville spendera en mysig middag med, vilka skulle det vara? Jag satt & tänkte på det när jag tittade på dethär programmet som går på 1an eller 2an dom jag inte mins vad det heter. ( mitt minne är sämst ) haha men iaf så kom jag fram till domhär 5:

Mitt emot mig har vi Johnny Depp. självklart! Han är en grym skådespelare & verkar vara en sån underbar person. Skulle sefram emot att prata med honom hela kvällen. sen är det ju inte något problem att han är grymt snygg! ;D

På hans vänstra sida sitter Freddie Mercury. självklart val! Han var ett musikaliskt geni & hans låtar är fortfarande helt underbara! Han dog tyvärr i aids, tragiskt. Skulle ge nästan vad som helst för att få honom till min middag.

På Johnnys högra sida sitter Peter Settman. Han har sån härlig humor & skulle sätta liv runt bordet med massa skämt. Kan ibland komma på mig med att titta på så ska det låta bara för att han är med. han har stil! ^^

Brevid Peter sitter Keira Knightley som är en sjukt bra skådespelerska & som även är grymt vacker! Jag tittar på filmer jag annars inte skulle se bara för att hon är med i dom & det är ett tecken på att hon är grymt bra. Hon kan verkligen spela allt!

Och slutligen, mitt emot keira sitter Mikael Jepson. Gitarrist i The Ark. Han var det mest självklara valet. Han är så sjukt jordnära, trevlig & har underbar humor. Vi skulle förmodligen prata om hans konst, hans grymma talang & berätta roliga ankedoter. Trevligare middag får man leta efter! (:

Vilka 5 skulle ni valt?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ohh...skojig utmaning :D kanske jag oxå ska göra en sån :D

2008-07-09 @ 20:53:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Sigge

HAHA rolig sak :D

Fett lätt att man vill ha peter settman med :D

2008-07-14 @ 22:18:34
URL: http://siggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0